fredag 14 april 2017

SNÖ!!

Vaknade i morse, det var helt vitt ute och snön vräkte ner.
Vilket bakslag!!
Men ut i skogen på vår "helgmorgonpromenad" ändå. Hundarna for runt i snön som galningar till och med Alma 💙

Jag och maken hade bestämt att åka till Örebro och handla material till ett nytt staket, armeringsjärn till en rosspalje och planteringsjord. Vi åkte trots det dåliga vädret....
Det var inte kul att köra med släpet men det gick bra och nu är allt hemma.

När vi kom hem så snöade det fortfarande, det har det gjort hela dagen. Jag tog några bilder på en av rabatterna när jag kom hem från morgonpromenaden och en nu på eftermiddagen så ni ser hur mycket det har snöat!!

Vad ska man hitta på en snödag med hundarna då? 
De fäller ju som bara den nu speciellt Alma ( hon fäller alltid mest, tror det är hennes vita päls som är den värsta. Det är stor skillnad på päls beroende på färg faktiskt)

Ja varför inte bada alla tre i det nya badkaret?! Sagt och gjort, badade alla tre. Vilken skillnad att bada dem i badkaret. Jag är så nöjd med badkaret....Det är inte Rex, Lilly och Alma. 
 Men så fina de blev alla tre!!
Jag använder K9 produkterna och är väldigt nöjd med deras produkter.

Imorgon kanske påskharen kommer och hälsar på 😉



 Full rulle i skogen i morse!



 Rabatten i morse då syns fortfarande blommorna.
 Tre väldigt skeptiska frallor 😅



Rabatten i eftermiddags det har som sagt snöat massor!!

2 kommentarer:

  1. Jag blev helt ledsen i ögat i fredags när det snöade hela dagen! Fy så trist! Det får gärna töa kraftigt nu, för nästa helg ska jag och mamma hålla på i trädgården.
    Vad härligt med badkaret! Blev ju kanon!!
    Stor kram, vännen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag blev också ledsen iögat! Hade planerat så mycket som jag skulle göra ute,men nej så blev det inte.
      Kram

      Radera