söndag 16 april 2017

SNÖ, DATORKRASH; LÖP OCH BUS

Det kom ca 20-25 cm snö häromdagen. Men igår på påskafton lyste solen från en molnfri himmel. Ut i skogen med kameran. Jag har lovat att fota lite åt Gustaf & Evita och nu var det toppen med solen men inte så vårlikt direkt med 20 cm snö 😊

Det blev en riktigt bra fm i skogen med massor av bilder. Hundarna busade som galningar i skogen!! 

När vi kom hem var det bara att börja förbereda inför grillmiddag med kära far och brorsan. 
Det blev en riktigt trevlig påskafton!

Har haft lite funderingar på prinsessan Lilly under ett par veckor för jag har märkt att hon svullnat upp i rumpan, Rex och Alma har också varit väldigt intresserade av hennes bakdel. 
Och ja hon har börjat löpa...... nu får hon nog ha lite semester hos pappa och Ejra någon vecka så vi får det lite lugnt. Ännu så länge bryr sig inte Rex så mycket mer än att han ska tvätta henne men jag vet att det blir jobbigt för både Lilly och Rex om någon vecka så jag tror det blir bra. Lilly kommer i alla fall att bli bortskämd det vet jag!
Ett tips till alla med hundar utan svans som löper.........köp baby body, perfekt den får de inte av sig.
De är så fantastikt fina de två ihop så mina planer är valpar efter de två framöver. De är bästa vänner, där Lilly är där är Rex och tvärt om 😍


Jaha och mitt i allt påskfirande och alla fina bilder kraschade min dator!!
Jag är ju som sagt ingen datorproffs, snarare så lång därifrån man kan komma, helt lost faktiskt! Jag är bra på andra saker men datorer och jag= ingen bra kombination 😅
Tur det finns folk som jobbar med att fixa till datorer. Nu är min inlämnad hos datordoktorn och jag får låna makens. Hoppas bara alla foton finns kvar😉

Ikväll blir det lite bilder från gårdagen. Jag fotade ju så mycket så det blir uppdelat på flera inlägg.
Njut av frallarace i snön 😊


 Ok jag är partisk men han är bra snygg Rex 💖
 Ja där R💕ex är där är Lilly och tvärt om 

 Älskar Almas alla uttryck 😍


 Mor och dotter!
 Frallabus!!



En baby body är aldrig fel 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar