fredag 20 januari 2017

Fredag kväll

Det har varit en ganska tuff vecka, mycket jobb och tankar runt allt som tur var hade jag en hel del behadlingar och det fyller på min energi.

Det är skithalt här så det har inte blivit så långa promenader med hundarna den här veckan.
Förra året köpte jag ett par stövlar med inbyggda broddar, ett av de bästa köpen jag gjort. De är sååååå fula men såååå sköna 😅

Just nu sitter jag och går igenom massor med kort i datorn, de flesta är på hundarna men jag måste rensa lite i datorn.

Kom över massor med bilder från när vi bodde i Bergkvara utanför Kalmar.
Så idag kommer det bilder från Bergkvara, en hel massa bilder.
Jag kan sakna att bo vid havet. Saknar ljuset, stjärnhimmlen, luketn och havsluften, att gå med hundarna längsmed havet när det blåser eller när det är vindstilla. Det är något visst med havet som jag älskar!!
Jag kunde sitta på en sten vid vattenbrynet och titta ut mot havet och "meditera" medans hundarna lekte i timmar, så underbart. 
Alla mina plantor och rosor växte som sjutton där, har aldrig fått så mycket och fin skörd.
Hoppas jag får bo vid havet någon mer gång under mitt liv.
















Ja lite nostalgi 😊
Trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Oj, där var Alma och Sonja unga! Tänk så mycket som hänt sedan dess. Mycket bra, och en del tråkiga saker....
    Det ser helt underbart ut! Och jag vet ju att det var det!
    Ha en skön helg.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst ser Alma ung ut!
      Jo du det har ju hänt massor sedan dess men det känns som om det var igår.
      Kram

      Radera