lördag 28 januari 2017

Fjärilstigen

Nu var det länge sedan jag skrev här på bloggen.
Det är fullt upp med allt så tiden räcker inte alltid till tyvärr.
Jag håller på att förbereda mig inför nästa helg då första delen av hundfrisörutbildningen är.
Det ska bli så kul!!
Men det är en hel del som jag måste införskaffa även om jag har massor med saker så saknas det en del.

Jag har också fullt upp med massagen vilket också är så kul och givande.
Jag älskar mitt jobb som hundmassör!!

Det är fortfarande väldigt halt ute så det har inte blivit så många promenader till skogs den här veckan.
Men idag åkte jag och maken till Fjärilstigen som är en vandringsled utanför Lindesberg.
Det är så vackert där. Stigen går längsmed en större bäck eller kanske mer en å.
Hur som helst är det en jättefin runda.
Man blir lite nervös när man har en halvgalen Rex......den hunden skulle utan tvekan kunna ramla i och jag har ingen som helst lust att dra upp honom ur en iskall å, men det gick bra 😊
Det blev en skön promenad.
Jättebra träning för hundarna både mentalt och fysiskt. De fick ju gå över små broar, balansera på plankor, hoppa över stockar och stenar, perfekt.
Nu sover alla tre så gott vid mina fötter och jag ska snart gå och börj med middagen.









Trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Kommer bli sååå spännande att följa din frisörutbildning! Jag tror det kommer bli superbra!
    Lyckliga hundar som får springa omkring längs fjärilsstigen. Även om matte får hjärtsnörp ibland...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli så spännande det med :)
      Kram

      Radera