fredag 2 september 2016

Valpmys

Det är fortfarande lugnt i valplådan men nu börjar de små träna på att röra sig mer och mer.
De är så fantastiskt söta alla fyra.

Evt så letar vi efter ett bra kärleksfullt hem till en av grabbarna.
Jag vill att mina bebisar ska få ett så bra liv som de bara kan därför är jag ganska noga med var de hamnar.
Man behöver inte ha haft hund förut bara man har den rätta känslan, det är det viktigaste för mig. Så om du är intresserad och kan ge en av mina små killar ett bra hem är du välkommen att höra av dig.

Lilly är en underbar mamma precis som sin mor Alma, som är VÄLDIGT nyfiken på sina barnbarn hon har fått nosa lite på dom. Snart är de så stora att mormor gärna får komma och hjälpa till med de små.
Lilly lämnar lådan lite längre stunder nu och har till och med lekt med Rex en kort stund idag :)

Här kommer en liten bildkavalkad från valplådan!

 Här tränas det för fullt, ja förutom Angel eyes som sover efter maten.
 Grabbarna är fortfarande lika som bär men det är nog Rock me som jobbar sig upp på benen :)
 Drottningen (dancing Queen) blir ompysslad av mamma och Tiger vill också vara med.
 Som sagt lika som bär. Älskar deras färg, de kommer bli riktiga godingar de där två!!
 Här har vi Drottningen igen på bägge bilderna, visst är hon söt!!


 Här kämpar Tiger.
Kameran gör att färgen blir rödare men de kommer nog att bli nästan så ljus som på bilden.
 Och lilla Angel eyes sover sin skönhets sömn :)

 Rock me längst fram och Tiger bakom.
Jag fick en underbar bukett av en av mina massagehundar idag. Tack Katarina och Dogge!!
En underbar helg önskar vi er alla!

1 kommentar: