torsdag 3 juli 2014

Underbara Alma!

Vilken toppenmamma Alma är!!
Hon matar, städar och så fort en av bebisarna piper det minsta är hon där direkt.

Jag får dra henne ut på promenad, vilka är väldigt korta för hon ska in på en gång. Har aldrig sett en hund göra sina behov så fort :)

Själv sitter jag som klistrad vid valplådan och bara begrundar de små undren...eller ja det är ju mycket pyssel också förstås som byta i lådan, väga, fixa mat mm och sömn det kan man nästan glömma, men som sagt det är det värt sova kan jag göra sen!!
Hinner knappt öppna datorn men här kommer lite fler valpbilder.








Så skönt att sova hos mamma <3

6 kommentarer:

  1. Så gulligt när de ligger sådär i en stor hög! Man ser knappt var den ena slutar och den andra börjar!
    Så oerhört söta små munnar de har! Å, tungorna....!! <3 (eufori)

    SvaraRadera
  2. Åh jösses, jag har nog aldrig sett något sötare! Förstår att du sitter klistrad vid valplådan :) vi hörs, ha en trevlig helg /Cecilia

    SvaraRadera
  3. Tack Cecilia, visst är de helt underbara!!
    Vi hörs efter helgen.
    /Alexandra

    SvaraRadera
  4. Visst är de söta med sina små munnar och frallatungor :)

    SvaraRadera
  5. Grattis! Vad kul och så skönt att allt gick bra till slut!
    Tror jag dör söthetsdöden! De är ju helt underbara! Ska bli så kul att få följa dessa små liv!

    SvaraRadera
  6. Tack Annie!!
    Visst är de söta <3

    SvaraRadera