tisdag 8 juli 2014

Mys besök!

Jag har varit ganska hård på besök den här veckan, men min vän Therese får så klart komma och få en valpinjektion :)

Gå in på hennes blogg för att se lite bilder!
http://hund-lycka.blogspot.se/

Killarna var och badade så jag och Therese fick en mysig förmiddag  med valparna och fika!!

Det har varit så varmt idag att jag faktiskt har stödmatat valparna med druvsockervatten och även Alma har fått en dos druvsockervatten. 
Jag suger upp lite vatten och druvsocker i en spolspruta sen sprutar jag väldigt försiktigt in sockerlösningen i munnen.

Alma och Sonja har jag duschat så de ska bli lite svala i värmen.
Tänk ena dagen är det 11 grader och regn andra dagen är det sol och 30 grader i skuggan. Inte konstigt att man är lite borta i kolan både jag och hundarna :)















4 kommentarer:

  1. Ååh, är tokkär i den ljusbruna! Alla är superfina så klart, men den lille brüna är helt klart favvisen ;) lycka till i värmen!

    SvaraRadera
  2. Åh, det var så underbart mysigt att både se dig och valparna! Lycka!!
    Här i Simrishamn, vid havet där vi är nu - här svalkar det perfekt!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ååå va härligt med havet, det saknar jag!!
    Ha en riktigt skön semester!!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Visst är hon supersöt den lilla rödluvan <3

    SvaraRadera