fredag 4 juli 2014

Oj va fort dagarna går!!

Men oj, redan fredag!!
Den här veckan har bara rusat fram.

Maken och sonen åkte till Liseberg idag och kommer hem imorgon så det är bara jag, Alma, Sonja och bebisarna hemma.
Det är alldeles tyst förutom bebisarna som smaska kvällsmat :)

Till och med Sonja är lugn. Jag tror det har varit omställande för henne med. Men hon har varit med husse två dagar i skogen och plockat massor med kantareller!!

Jag tycker valparna växer för varje timme.
Idag har jag märkt att de ibland väljer att ligga lite mer ifrån varandra mot vad de har gjort förut.
De äter, sover och kravlar runt, de är riktigt snabba!!
Jag har fullt upp med att räkna dem hela tiden. Haha vet inte varför de kan ju inte ta sig ur valplådan, men ändå....

Dagens bilder!



 Mamma tvättar små frallarumpor!
 Nästan hela gänget på rad, lilla Liv ligger bakom (lilla och lilla hon är lika stor som sina syskon nu)


 När matte städar valplådan får vi vara i den här lilla lådan till mammas förtret!!
Trevlig fredag till er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar