torsdag 29 september 2016

Bus med mormor Alma och "farbror" Rex

Det går undan nu, valparna utveckals massor för var dag som går!

De bor ju i köket nu i sin stora hage men de får vara "ute" så mycket som det går.
Igår när jag skulle ta en kastrull ur skåpet rasade det ut ett stort lock på golvet, det blev en rejäl duns med skrammel i golvet. Valparna var ute på köksgolvet och lekte, oj tänkte jag hoppas de inte blev rädda, för locket hamnade precis brevid, men de bara spatserade fram och nosade på locket, snabb som en iller var jag framme med godis, så det blev en riktigt positiv upplevelse.

Lilla söta Dancing Queen har nu troligen fått ett smeknamn, antingen Saga eller Ada, båda är fina tycker jag.
Vi får se vad matte Anna-Carin bestämmer sig för.

De har fått träffa mormor Alma och farbror Rex ett par gånger och jag måste säga att de är tålmodiga med de små, som är mer vilda än tama nu :)









Mormor Alma och farbror Rex har som sagt fullt upp :)

2 kommentarer:

  1. Så supergoa de är!! Tack vännen för idag. Så roligt att se på underverken! De är som ett gäng juveler.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, så roligt att träffas!!
      Kram

      Radera