lördag 10 september 2016

Det rör på sig

Nu börjar jag hämta mig från allt.
Känner fortfarande sorg över lilla Tiger men vet att jag och familjen gjorde allt vi kunde  för den lilla tigern.

Jag gläds så åt de små i valplådan som för övrigt börjar röra på sig all mer och börjar mer och mer upptäcka världen runt om.
De tycker mycket om när man är där och klappar och gosar med dom.
Det är mycket bus med syskonen nu.
De äter fast föda mer och mer nu. 

Imorgon ska de små få vara med oss lite i köket i en liten valphage som jag har det tror jag de kommer att uppskatta.
Lite leksaker ska de också få.

 Matdax! 
Rock Me, Angel Eyes och Dancing Queen.
Om ni undrar varför det är en omålad planka bakom så beror det på att nu är de så stora så vi får stänga för "utgången" annars knallar småttingarn ut :)
 Dancing Queen ( lilla fröken proppmätt) leker med maten.

 Bus i valplådan :)
 Dancing Queen lipar åt syrran Angel Eyes
Söta Rock Me
Trevlig Helg!!

6 kommentarer:

  1. Anna-Carin Karlsson10 september 2016 kl. 12:53

    Så ljuvliga de är ! Alldeles suveränt fina. Och vilken höjdar-dag det blir för de små liven när de skall få vara i special-hagen i köket med er ! Så bra att börja med lite naturlig social träning ! Hoppas ni får en skön helg och kan få lite perspektiv på alla ledsamheter. Tack för alla fina foten vi får glädja oss åt ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag har de små fått vara med i köket, till deras glädje! Tack själv för alla fina omtänksamma ord.
      Kram

      Radera
  2. Asså, de är så sjukt söta!! Man får typ ont i hjärtat! Underbara!
    Blir sugen att komma och titta, men det blir när det blir.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får komma förbi någon dag framöver och gosa lite :)
      Kram

      Radera
  3. Ååååh så fina de är!!!❤️De får bästa tänkbara första tid hos er! Blir ju alldeles bebissjuk av dessa bilder....:) kram!

    SvaraRadera