lördag 24 september 2016

Försök till finbilder

Idag försökte jag och sonen ta "fina" bilder av valparna.....gick så där kan jag säga :)

Jag har någonstans i bakhuvudet haft en känsla av att jag faktiskat sett eller läst att ABBA Agnetha och Björn har haft en fralla, men så är ju min hjärna full med frallor så..vem vet kanske bara drömmar.

Vi var till Eriks Hjälpen idag på förmiddagen. Jag tycker det är så bra med återvinning, har köpt massor med matskålar till hundarna där mm.
Väl där gick jag in i bokavdelningen och hittade en ABBA bok och ja i den hittade jag detta,
frallan Ada,  jag visste det! :)




Ja som sagt bilderna blev väl inte de bästa men här är lite "finbilder":)

 Rock Me

 Dancing Queen. 
Man kan ju alltid testa med en lekinvit för att få godis. 
Hon är för go:)


 Angel Eyes.
Mitt lilla hjärta1


och lite busbilder :)









Trevlig Kväll!!



2 kommentarer:

  1. Anna-Carin Karlsson25 september 2016 kl. 09:05

    Oh de är ljuvliga !! Tack för tipset betr namn....pax för Ada !!! Tack för trevligt besök ! Kram till dig och ljuvliga trubbnosar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, varså god, Ada är ditt :)
      Tack själv det var en mycket trevlig em.
      Kram
      Alexandra

      Radera