fredag 20 mars 2015

Veckan som försvann!

Oj, men vart tog den här veckan vägen?!

Jag har inte hunnit gjort något med bloggen, ber så mycket om ursäkt!
Jag jobbar, pluggar och masserar hundar för fullt!!
Bara den här veckan har jag masserat 4 st hundar.
Men jag har bara hunnit till hunnit till hälften av alla som jag ska massera :)
Fast det är så kul ska ni veta, nu börjar jag få riktigt bra kontakt med de hundar som jag har masserat flera gånger, de kommer fram och sätter sig självmant och tycker det är riktigt skönt, vilket inte alla gjorde första gången :)

Förutom det har jag fått en frallatonåring i huset....
Lilla Lilly kan helt plötsligt inte sitt, ligg vad är det har jag aldrig hört förut...
Vad skriker du om matte jag hör inte......vadå vill du att jag ska komma....måååååste bara lukta lite här och lite där först :=)
Nåja jag vet ju att det går över snart men lite frustrerad blir man varje gång. 
Vissa hundar märker man inget på andra, hmmm, ja det ordar sig.

Här är två av veckans fyra massagehundar.
 Super snygga Twist en schäfer på 8 år som har problem i höften.
Världens snällaste, han kommer och sätter sig i mitt knä och bara njuter!
Underbara schappen Lystra på snart 1,5 år. Hon har inga som helst problem men lite skön massage skadar ju aldrig!
Ja och så har vi ju tonåringen!!
Som ju blev BIR valp för ett par veckor sedan :=)
Ha en riktigt skön helg!!!

2 kommentarer:

  1. Helt underbart rolig bild!!!! Goa Goa Lilly!! Har också en här hemma som hör lite dåligt...;) s k selektiv hörsel... Kom hiiiiit! Nej du... Jag ska bara lukta och bita på några pinnar först... Gooodis!! Jaha, ok! Här är jag!! ;)) bustroll! Trevlig helg! Kramar!!❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Anna., ja nu är de tonåringar våra små älsklingar!!

      Radera