lördag 14 mars 2015

SOLEN!!!

Åååå vilken dag!!
Solen skiner från en klarblå himmel.
Jag verkligen älskar våren nästan mer än sommaren. Solen kommer tillbaka och det börjar spira i rabatten och knoppas i träden. Tänk att sitta ute med en kaffekopp och njuta.
Min kära far som är från England har berättat att när han kom hit tyckte han att vi var liite konstiga som så fort det blev vår och sol så satt alla mot en vägg med ansiktet mot solen, behöver jag säga att han gör likadant nu :=)
Ja visst gör han det. Kan väl undra varför britterna inte gör detsamma.....Det regnar ju nästan jämt när man är i England...Nej jag skämtar (lite) men de skulle nog prova att vända näsan mot solen ibland :)
Fast det är klart jag tycker väldigt mycket om mitt "andra" land med.
Fantastisk natur, underbara människor för att inte tala om shoppingen i London!!

Nog om det.
Jag tog min vana trogen tjejerna på en promenad i skogen tidigt i morse. Det var alldeles vindstilla och fåglarna spelade!!

När vi kom hem körde vi lite godissök i trädgården sen försökte jag plugga lite men det gick sådär kan jag ärligt säga.....
Ville hellre sitta med näsan mot solen och slappa:)








Fortsatt trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag planerar att köpa en fralla till sommaren och efter många sökningar bland kennels så fastnade jag verkligen för dina hundar. Och undrar således om du har en framtida kull inplanerat för 2015?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt att du tycker om mina tjejer, de är underbara alla tre! Som planerna ser ut just nu så kommer evt Sonja att paras i vår/sommar. Alma kommer jag ta en kull till på men det blir nog i höst eller till våren -16. Hon var/är en underbar mamma och jag är jätteglad över hennes fina valpar. Jag har en "väntelista" men du får gärna höra av dig till mig om du vill. /Alexandra

      Radera