söndag 29 mars 2015

Valpträff!!

Gissa om jag blev lite lätt förvånad när jag drog upp rullgardinen i morse och det var vitt ute och snön vräkte ner!!
Nej inte idag när vi ska ha valpträff (ja de är ju inte valpar längre men för mig är de fortfarande det!!)

Men det blev en jätterolig dag med blodspår, lite ringträning och fika såklart!!
Ja och så en MASSA frallabus.
5 av 6 valpar kom; Lilly, Liv, Smilla, Ebbot och Tage.

Det är så kul och jag blir så glad när jag får träffa alla och se att de har det så bra. De är verkligen älskade av sina mattar och hussar och det gör att jag blir varm i hela hjärtat.

Vi var minst sagt genomblöta hela bunten efter det att vi hade lagt och gått våra spår, men så duktiga alla var!!
När vi fikade fick vi lov att dela av så några hundar var i köket och några i tv rummet annars fick vi inte en lugn stund.

Lilly, Ebbot, Tage och Hazel ska till Ludvika på utställning den 11/4.
Då får jag träffa dem igen <3
 Ebbot är såååå lik Alma, här går det lugnt och metodiskt fram, ingen stress här inte :=)
 Smilla hittar sin klöv.

 Pardans?!
 Fullt ös!!

 Grabbarna sitter och väntar på att vi ska fika klart så de får busa igen.
 Smilla och Liv leker.
 Nu är jag trött matte :)


 Gruppfoto!!
Lilly, Liv, Ebbot, Tage och Smilla <3

6 kommentarer:

  1. Så fina bilder, får jag låna några?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du får, låna vilka du vill!!

      Radera
  2. Ojojoj, vad roligt de verkar ha haft. Och jag kan tänka mig att ni hade det störtmysigt hela bunten. Trots uselt väder.
    Kul med lite hundträning också.
    Du måste vara den perfekta "kennelmamman".
    Kraaam!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi hade jättetrevligt!!
      Haha, nej jag vet inte om jag är den perfekta kennelmamman direkt men jag försöker :)
      Kramar!!

      Radera
  3. Härliga bilder!!! Vilken toppendag, trots vädret! Tusen tack för allt, jättegod smörgåstårta :) kram kram!

    SvaraRadera