torsdag 12 mars 2015

Aktivering i skogen

Jag har varit riktigt, riktigt förkyld och sängliggandes sedan i söndags.
I dag på eftermiddagen var första gången som jag orkade ta mig ut på en kort promenad men det blev en kort en, så jag passade på att köra lite aktivering med fokus på balans och godissök.
Tur att de är så härliga, mysiga och trygga  tjejer så de blir inte spattiga och nerviga av några dagar utan några längre promenader eller en massa aktivering utan kan slappna av och "slappa" några dagar det känns skönt för mig med!!


 Godis högt och lågt...



 Tre frallor på en stock :)


2 kommentarer:

  1. Ååh, så sött när de står på stocken alla tre. Aaw!!!
    Fy, vilken seg förkylning du fick. Hoppas du kan njuta av en härlig helg i alla fall. Kryakramar

    SvaraRadera
  2. Tack vännen nu börjar jag återvända till livet igen :)
    Kramar!!

    SvaraRadera