fredag 3 februari 2017

Förberedelser inför Hundfrisör

Då var det fredag igen.
Jag har haft mins sagt haft fullt upp i veckan.
Idag har jag jobbat, behandlat en hund och nu förbereder jag mig för hundfrissörutbildningen imorgon.
Oj va spännande det ska bli!!
Men det är en hel del som måste planeras, även om jag har en hel del trim och klippsaker så är det ändå en hel del inköp som måste göras.
Tänkte vänta tills efter helgen för att få lite tips om vad som är bäst.

Det kommer bli lite haltande med bloggandet ett tag nu för jag hinner inte med allt som jag vill göra tyvärr.

Nu ska jag krypa upp i soffhörnan och ladda inför imorgon.






Trevlig Helg!!!

1 kommentar:

  1. Åh, vad kul det kommer bli!! Och vad bra du kommer passa som hundfrisör också! Skulle med trygga händer lämna mina hundar till dig!
    Ha så kul i helgen
    Kram

    SvaraRadera