torsdag 16 februari 2017

Ännu fler bilder

Här kommer ännu fler bilder från våran underbara soliga promenad i söndags.

Jag får ofta höra uttrycket att man blir så låst när man har hund.
För mig är det tvärtom. Jag har alltid haft hundar, de är en del av mig. Jag har med dom var jag än är, det är aldrig något problem och kan de inte följa med så löser man det.
Jag vet inte vad jag skulle fylla mina dagar med om jag inte hade dessa godingar😍.......?!......
Skulle väl bli sittande i soffan och glo på TV och åka och shoppa varje helg på något shoppingcentrum.
Fast jag tycker om att shoppa och titta på Tv med ibland 😊
Vilken tur att jag har mina älskade hundar!!











2 kommentarer:

  1. Sant! Det är en bundenhet jag gärna väljer före att INTE ha hund.
    Vilka fina bilder på dina fina vovvar!
    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, så bunden blir man inte.
      Kramar!!

      Radera