fredag 30 januari 2015

veckan som gick

Det har varit massor att göra på jobbet den här veckan och precis som förra veckan har jag masserat när jag varit ledig så det har inte blivit så mycket annat gjort här hemma.
Tur att man har en familj som kan hjälpa till med tjejerna när det blir lite mycket :)
Ibland önskar man att dygnet hade fler timmar men det är nog tur att det inte är så....Då skulle man väl aldrig vila!

Morgon kommer Therese och Lystra på besök, vi ska ta en promenad med Lystra och Lilly. Lilla skruttan får ju nästan ingen egen tid, annars brukar jag vara ganska noga med att se till att hundarna får göra/upptäcka saker själva också utan de andra hundarna men det har inte blivit så mycket egen tid för Lilly så det behövs verkligen!!
Hon är en väldigt lätt och mysig hund som häger med på det mesta utan att stressa upp sig, men det är ändå bra att se till att de får sin egen tid bara hon och jag :)

Det var ju så underbart väder förra helgen och jag tog massor med foton så här kommer fler bilder från förra helgen.







Trevlig fredag!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar