fredag 16 januari 2015

Blåsigt!!

Ute blåser det som bara den, så vad passar bättre än att träna lite inne.

Lilly har sin första utställning i slutet av Februari så henne tränar jag att stå på bordet och lite hantering som kolla tänder tex.
Hon tycker inte det är så jätteroligt med den typen av träning...
Sonja tränar lite rallylydnad och Alma...ja hon vill ju bara ha godis haha, nej någon liten konst får hon allt göra som tvätta dig eller tack.


 Vad gör jag här uppe?
 vadå, får jag inte sitta?!
 Jag står väl då om det ska vara såååå noga!!!
 Sonja tränar lite rallylydnad :)
Hon är så duktig och verkligen rolig att jobba med!


Vadå, kan jag inte bara få en godisbit? Det är ju fredag!!
Trevlig kväll!!!

2 kommentarer:

  1. Åååh, så härliga de är allihopa!! Störtcharmiga!!
    Lycka till med träningen
    Stor, varm kram i blåsten

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!!
    De är mina flickor det :)
    Kram

    SvaraRadera