fredag 23 januari 2015

Bus i snön!

Oj va den här veckan gick fort!!
En massa snö har vräkt ner. 
Jag har jobbat och masserat hundar så det har inte blivit mycket skrivet här på bloggen den här veckan.

Igår var jag på kennel Samzebo och masserade.
Idag har jag hunnit med två hundar.
Söta lilla Röja och mysiga Millie.

Efter det var det dax att mysa med mina egna små raringar :)
Det var helt fantastiskt väder idag, solen sken från en klarblå himmel, så ut i skogen gick vi.
Det har mest blivit koppelpromenader den här veckan så det var skönt att komma ut i skogen.
Snön når upp över magen på tjejerna nu.
Åååå va roligt vi hade i snön jag, Alma, Sonja och Lilly!!

När vi kom hem så pluggade jag lite skelett, muskler och leder igen:)
Nu blir det en lugn och skön kväll.

Här kommer en drös med bilder från vår mysiga promenad idag.
 Lilla söta Röja som var så duktig idag. Det är inte alltid som man kan utföra en hel massage första gången, men det fixade den här lilla damen galant.
 Som ett julkort.


 Vem älskar inte en fralla?!
Sonja mitt hjärta!!


 Alma mitt hjärta!!
 Älskade Sonja och Lilly <3

 Bäst att hålla koll åt alla håll!!
 Lilly mitt hjärta!!
Trevlig fredag kväll!!

5 kommentarer:

  1. Härliga vinterbilder på tjejerna! Här finns också en som älskar snö! Spelar ingen roll om det är 1+ eller 14-, helt galen i snödrivorna! :) Bara matte som fryser! ;) trevlig helg från oss! ❤️

    SvaraRadera
  2. Tack Anna!!
    Ja de är helt galna i snön, det är möjligen Alma som är lite tveksam till snön. Det är ju faktiskt mysigare att ligga och mysa i soffan tycker hon.
    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Haha ja det tyckte våran lilla Mats också! Gick snabbt ut och pinkade på busken sen raka spåret in igen! Lite kul att Liv älskar snö! Hon blir så glad och sprallig! Alldeles vit i ansiktet när vi kommer in :) nu ligger hon och snarkar ljudligt i bädden medan husse och matte kollar på film! Hon orkade inte ens komma upp i soffan, hihi! Det tar på krafterna att busa!❤️Kram och ha en fortsatt go lördagkväll❤️

    SvaraRadera
  4. Vilka superfina bilder. Snacka om att fånga ögonblick!!
    Älskar framförallt bilden på Alma där hon står mellan träden.
    Vad mysigt ni verkar ha haft det.
    Kram, kram

    SvaraRadera
  5. Tack vännen!!
    Det var en underbar dag, så vackert!!
    Kramar!!

    SvaraRadera