fredag 19 december 2014

Mys och bus!

Idag tog jag och Therese en promenad i grusgropen, eller grus och grus det är mest sand.
Tjejerna äskar att vara där och busa!
Lystra var med Lydia är "sjukskriven" och får hålla sig hemma i lugn och ro.

Lilly och Lystra sprang och lekte som galningar. Så bra för Lilly att träffa andra hundar förutom mamma Alma och moster Sonja :)

Efter promenaden åkte vi hem fikade, myste och babblade en massa. Tomten tittade också förbi...
Så skönt att ha en vän som man kan prata med om allt, är så tacksam!!

Jag tog en massa bilder men mina blev sååå dåliga, inte lätt att ta bra bilder när föremålen far runt som galningar, nåja några blev det :)
Therese är jätteduktig på att fota så jag har fått bilder av henne som hon tog.

 Full fart!!

 Lilla söta Lilly <3

 Vackra Sonja <3

 Alma min lilla kelgris <3






 Mysiga Fluffet Lystra <3


Titta vad tomten kom med, en frallafotoram och griknorrar till tjejerna!!
I ramen är fina underbar älskade Lydia som var hemma idag <3

Ha en underbar fredag kväll!!

4 kommentarer:

  1. Ååh, vad jag är lycklig som har dig som vän. Aldrig nånsin släpper jag dig, ska du veta
    Det var väldigt härligt med busstund i sandgropen
    Ha en riktigt härlig jul så ses vi i mellandagarna.
    STOR kram

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder!! Man riktigt ser glädjen i hundarnas ögon!!❤️Hoppas att Lydia snart blir bra och kan vara med och busa! Kram❤️

    SvaraRadera
  3. Ja Anna vi hoppas alla att söta goa Lydia blir bra!!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tack detsamma vännen!!
    Och tack för de underbara bilderna, du är så duktig!!
    Kramar <3

    SvaraRadera