tisdag 2 december 2014

förberedelser, förkylningar och valpnostalgi.

2.a December.
Jag förbereder mig inför delkurs 2 i hundmassage som är från torsdag till fredag. Det sak bli så kul men jag börjar bli lite stressad.
Brukar vara ute i god tid inför julen för jag älskar ju advent. Men i år känns det som jag ligger efter.
Lucas är jätteförkyld igen (hoppas inte jag åker på det nu!!), på jobbet är det lite så där just nu och jag har inte hunnit plugga så mycket som jag hade räknat med. Julklappar får jag nog inhandla via nätet i år :)
Ja det blir väl bättre!! Jag har faktiskt tagit semester i jul så jag ska vara ledig ända till 7/1 2015, så skönt!!

Jag undrar om Sonja är dräktig. Hon har kräkts några gånger, äter mer än hon brukar men är smal som en sticka, däremot sover hon mycket mer nu.....så ja det är spännande!! I så all kommer valparna i mitten på januari <3

Tänk så här såg det ut för 5 månader sedan!!!

















4 kommentarer:

  1. Åh, vad jag hoppas på små Sonja-bebisar efter nyår!! Hoppas, hoppas hoppas.
    Om du orkar med bebisar efter den här hösten ;-)
    Stor, varm kram och lycka till med massagen.
    Löv jo!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha ja du Therese jag hoppas också på små Sonjor!!
    Löv jo back!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Jag håller också tummarna för att det tog sig!! Så spännande!!! När får ni veta? Tänk att de var så små!!!! Gud så goa!!!! Små knubbiga limpor :) tänk va de har utvecklats, olika personligheter med mycket egen vilja! :) kram ❤️

    SvaraRadera
  4. Tack Anna!!
    Nu är det bara att vänta och se, men jag tror inte det blev något denna gång.
    Kramar!!

    SvaraRadera