lördag 4 oktober 2014

Liten minisemester!

Vi hade ju ingen semester ihop familjen i somras, så hade vi bokat en liten minihelg nu.
Ååå va vi har längtat att få komma iväg en natt. Få bo på hotell, shoppa, äta gott och bara mysa.
Vi bokade (eller rättare sagt min man bokade) hotell i Göteborg. Min pappa kunde ha hundarna. Så vi styrde bilen mot Ullared och sedan vidare till Göteborg.

Igår shoppade jag som en galning på Gekås Ullared....Det var nog 7-8 år sedan jag var där, shit vad det har blivit stort!!
Fick lite ångest men som maken sa...du har ju inte haft någon semester alls i sommar så handla det du vill!!
Han hade bokat värsta rummet längst upp i hotellet med en panoramautsikt som heter duga!
Lucas ville äta Italienskt så det blev det, mums.
Och hotellfrukost!!!
Idag på fm blev det att strosa runt och shoppa lite mer i Götet,
innan bilen styrde kosan hem:)
Tänk vad bara en liten minitripp kan göra!!

Vi satt ute till kl 21.30 igår kväll med ett glas vin...den 3 Oktober!!
Idag var det 21 grader varmt när vi gick på stan!

Ullared har ju helt gaaaalna priser. Jag handlade MASSOR med saker till tjejerna och jag lovar att jag kunde ha handlat mer!!
Nu är deras julklappar klara :)
Som sagt helt galet billigt, men helt galet mycket folk!!

 Utsikt från vårat hotellrum!!

 God morgon Göteborg!!
Utsikt från sängen :)


 Hmmm jag vet lite mycket kanske....men jag kunde inte låta bli!! 
Tröjan är från Kappahl.
 Det finns en bokhandel i Ullared med. Dessa böcker kostade 186 kr!!
Jag har typ den först utgåvan av Hundproblem av Anders Hallgren så den nya köpte jag också.

Allt det här köpte jag och som sagt, jag kunde ha handlat MYCKET mer!! :)
Det blev lite till småfåglarna med, snart är det dax att börja ge dem lite mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar