fredag 17 oktober 2014

Diverse saker från Hööks

Jag har beställt lite saker från Hööks och idag hämtade jag ut paketet på posten.

Det var ett superbra midjebälte för koppel som man har runt midjan, det är lite elastiskt så det fjädrar till det köpte jag ett fjädrande koppel också (det behöver man inte ha, det funkar ju med vanligt koppel också) så bra när man är ute med många hundar!!
Jag har kollar runt lite på sådana bälten, de är ganska dyra men det här kostade bara 149 kr + att jag hade 15% rabatt!!
Ett tvillingkoppel fick det bli också och sist men inte minst ett litet täcke till Lilly.
Jag har Hurtta täcken till de stora tjejerna men lilltjejen behöver ett också när det blir kallare.

Tror Lilly var lite tveksam till täcket men jag tycker hon blev så söt!! :)





I morgon bär det av till Åkers Styckebruk på anatomikurs anordnad av Franska bulldogg klubben. Ska bli spännande!!
Trevlig fredag!!

4 kommentarer:

  1. Men åååååh va söt i sin nya jacka!!!!❤️Man smälter ju!! Tycker mig ana en viss avundsjuka hos de äldre damerna...:) kram och trevlig helg!!❤️

    SvaraRadera
  2. MEN JAG SVIMMAR AAAAAV, SÅ GALET SÖTT det blev med tröjan/täcket på Lilly!! Jag tror jag behöver typ HLR, eller nåt!!!!
    Oj, måste genast kolla upp midjebältet på Hööks. Jag önskar mig ett sånt i julklapp. Men om det är så billigt kan man ju faktiskt skaffa ett sånt redan nu.
    Ha det så bra på föreläsningen. Är nyfiken på vad de säger.
    STOR kram!!! Löv jo!!

    SvaraRadera
  3. Tack vännen, hon blev jättesöt <3
    Är supernöjd med bältet, speciellt ihop med kopplet!!
    Kramar!!

    SvaraRadera