fredag 10 oktober 2014

Fredag

Då var det fredag igen.
Tänk va fort veckorna går!!

Jag har både hunnit städa, varit hos frissan, handlat och varit ute med tjejerna i skogen innan Lucas kom hem kl 13.30.

Jag ska på en anatomikurs nästa lördag som Franska Bulldogg klubben anordnar. Det är med utställningsdomare Dan Eriksson. Idag fick vi domarkompendiet som vi ska läsa igenom tills dess. Det är en hel del att läsa in sig på så nu vet jag vad jag ska göra i helgen, jag har läst det förut men det var ett tag sedan :)
Det ska bli så kul!!

Ikväll blev det hemmagjord pizza som Lucas och hans bästa kompis hjälpte till att baka, en med skaldjur och en med skinka.. mums!!

Tänk att jag fick alla tre på samma blid tre gånger!



 Det är något med frallor och deras tungor :=)
Trevlig fredag kväll!!

2 kommentarer:

  1. Så fina tjejerna är!!!! Ska bli så kul att träffa er den 26:e!! Längtar!! Liv hälsar att hon längtar också! ❤️Kram!! Hemmagjord pizza är tio ggr bättre är köpt!

    SvaraRadera
  2. Tack Anna!!
    Ja va roligt det ska bli!! Hoppas det är bättre väder den 26/10 så vi kan tända upp elden vid grillplatsen :)

    SvaraRadera