söndag 26 oktober 2014

Frallaträff!!

Idag var det dax för en frallaträff som jag och Therese har ordnat via fbk Sverige. Vi är ju aktivitetspersoner så vi anordnar minst 2 st frallaträffar/år.
Det blåste halv storm och vet ni det gjorde det i våras med när vi hade frallaträff på samma ställe med samma tema :)
Får nog tänka om till nästa gång....

Jag blev så GLAD för Tage, Ebbot och Liv kom på träffen. "Mina" fina bebisar!! Jag fick gåshud och blev så rörd av att träffa dem igen!! <3
Vad de har vuxit alla tre, och jag blev återigen övertygad att jag har hittat de bästa hemmen till mina bebisar.
Så underbara människor!!
Jag hade bara med Lilly för hon behöver komma ut lite själv  utan att ha mamma och moster att ty sig till.
Det fixade hon bra lilla hjärtat!! <3
Hon har sovit som en stock sedan vi kom hem och bara gått ut för att kissa!

Therese var lite av en "hovfotograf" 
Tyvärr är ju Lydia inte helt frisk just nu. Hon har troligen ont någonstans. Den urmysiga frallan snurrar runt i mitt hundpsykolog huvud....Är helt säker på att hon har ont i ryggen eller länden.....Ja någonstans i bakpartiet iallafall.
Vi får se vad veterinären säger!!

Först gick vi en liten promenad, sedan släpp i hundrastgården. De vuxna hundarna i ett häng och valparna i ett annat. 
Därefter grillning och fika i blåsten ;)
Här kommer lite bilder, fler kommer i veckan!!
Gå in på Thereses blogg http://hund-lycka.blogspot.se/
 Tage, Lilly och Ebbot!! <3


Liv kommer!!! 
 Howsweet syskonen <3!!

 Älskade Tage, vilken underbar min!!
 Therese med bebisarna!
Howsweet syskonen igen <3 

 Lite suddig bild men kolla Ebbots tunga... Precis som Alma!! <3

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken härlig träff! Urmysigt hundar och supertrevliga människor!
    Vad du är gullig som bryr dig så om min lilla Lydia. Jag började nästan gråta idag när jag såg hur hon mådde. Tvi vale.
    Underbart att syskonen Howsweet fick träffas och rasa. De är såna personligheter allihopa.
    Stor kram!!

    SvaraRadera
  2. Men vännen, det vet du att jag tänket jättemycket på vad vi ska göra med ur mysiga Lydia!! <3
    Visst var det härligt att träffa alla bebisarna idag, ja alla andra med såklart!!
    Gissa vem som har sovit mer eller mindre sedan vi kom hem :)
    Kramar!!

    SvaraRadera