lördag 11 april 2015

Vilken dag!!

Ååååå vilken underbar dag!!
Tage blev BIR valp på sin första utställning!
Alla valparna fick jättebra kritik, jag vet att jag tjatar men ååå va jag är stolt över "mina" valpar och deras mattar och hussar!!
Ebbot och Hazel var också på plats och fick jättefin kritik och alla valpar fick HP!!
Lilly fick placering 2, hade verkligen inte förväntat mig mer då hon fäller som en galning :)
Måste säga att jag tycker Ebbot och Hazel är riktigt snygga med, ska bli jätteintressant att följa och se hur de utvecklas!!
Vi gick in i uppfödarklass och där fick vi HP med toppenkritik!!!
Ååååå va kul att det man har kämpat och jobbat så länge för ger resultat!!
Tänk att andra tycker så bra om min uppfödning!

Trodde min lilla ängel skulle vara trött när vi kom hem men icke här har det varit full fart men nu börjar lugnet komma :)

Här kommer massor med bilder från idag :)

 Vackra Hazel!!
 Grabbarna innan bedömning...
 Han är grymt snygg Ebbot!!
 Hazel och Tage busar.


 Tage i BIS valp ringen, cool som bara den och snygg!!
 Älskar min lilla prinsessa!!
Ååå va jag är stolt över den kritiken!!!

2 kommentarer:

  1. Verkligen oerhört roligt!! Stort grattis!
    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!!!!
      Det var fantastiskt kul!!
      Kramar

      Radera