fredag 17 april 2015

PLUGG!!

Ja den här helgen går åt till att plugga!!
Jag blandar ihop ursprung och fästen som ju såklart ska skrivas på latin....Varför är det så svårt?! Det måste ju rimligtvis vara ganska logiskt men uppenbarligen inte för min hjärna :=)

Jag hade världens mysigaste massagehund på morgonen!
Åååå va jag hoppas jag klarar proven som jag har framför mig, för det ger så mycket att få massera alla mysiga hundar!! Det är så kul att se framstegen som man gör när man har masserat samma hund några gånger med ganska korta mellanrum, fantastiskt att se hur de bara slappnar av och myser!!

En promenad med kära maken och tjejerna hann jag också med på förmiddagen innan jag försvann ner i källaren med mina böcker.



 Vackra Sonja! Bara muskler och senor på henne. Det lönar sig att vara envis. Har ju haft henne på långlina sedan i vintras eftersom jag tycker hon har tagit lite vääääl långa turer från oss....och nu sedan någon vecka tillbaka utan lina.


 Trollskogen...
 Här delar sig stigen åt 3 håll och varje gång så stannar alla tre här, luktar och markerar :)
 Som vanligt med Sonja...FULLT ÖS!!!
På väg hem.
Trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Jag tror verkligen att du fixar det där med provet. Det sitter nog mer än det känns som. Jag håller verkligen tummarna för dig. Du passar att jobba med hundmassage.
    Kram, kram!!

    SvaraRadera
  2. Hmmm , ja jag hoppas verkligen det.... men jag kör fast i ursprung, fästen och vilka muskler som gör vad....tyckte att det kan väl inte vara så svårt, men GRRRR...SKITVÅRT!!
    Det andra sitter nog hyfsat :)
    Kramar!!

    SvaraRadera