fredag 10 april 2015

Bad av tre frallor!

Imorgon drar jag och Lilly till Ludvika på utställning.
Jag förväntar mig ingenting denna gången för hon fäller som bara den, ser snart ut som en "nakenfralla" :=)
Men det ska bli så kul att träffa några av valparna igen!!!!
Tänk va roligt det är att fortfarande ha sådan bra kontakt med alla valpköpare.
Det är ju fortfarande "mina" bebisar och alla har det så fantastiskt bra!!!

Har precis badat 3 st frallor ( brukar ta alla tre när jag ändå är igång)
Det är ju inte det bästa de vet men finner sig bra ändå.....Ja Alma protesterar en del och talar om att det här är inte vad hon tycker är ok, hon snackar genom HELA duschen och slutar alltid med att skaka av allt vatten på mig :=)
Altandörren var inte helt stängd efter badet och min lilla bebis kan ju "öppna" dörrar om de inte är helt stängda.....Gissa vilka två som hade frallarace i gruset på baksidan efter badet....Rätt gissat Sonja och Lilly! Jag badar INTE om Lilly hon får se ut som en grushög :=)
3 nybadade frallor...innan frallarace i gruset.

När jag kom upp i morse så sov alla tre i samma säng.....varför ha varsin när man kan trängas i en?!
Det såg så härligt ut, mina små raringar!!

Trevlig helg!!

2 kommentarer: