måndag 27 april 2015

massagehelg nr 3!!

Då har jag tillbringat 4 dagar på Ekerö igen på Axelsons Animal massage school.

Vilken rolig och lärorik helg.
Vi gick igenom fler tekniker, massagegrepp, olika tester, palpering och det mest spännande, spänningar av olika slag som tex kompenstionsspänningar, gångtester och smärta mm.

Jag åkte mellan Lindesberg och Ekerö varje dag så det blev några riktigt tidiga morgonar och så kom jag inte hem förrän runt kl 18,30 så jag är minst sagt trött nu. Det känns som jag har blivit överkörd av en lastbil eller något:=)

Den här vändan fick Sonja och Lilly åka med, 2 dagar var fick de.
Är så stolt över både Lilly och Sonja som skötte sig exemplariskt!!!
Lugna och trygga utan minsta gnäll eller skäll.

Jaha och hur gick tentan då?!!!
Ja ni har faktiskt inte en aning.
Man brukar ju ha en känsla att det här gick bra eller minder bra men här har jag ärligt talat inte en aning!
Vi är 12 st denna gång och alla kände samma sak (alltid någon tröst)
Resultatet kommer om någon vecka så det är bara att vänta och se tills dess ska jag massera på :)

Det bli inte så många kort tagna för man är så fokuserad på annat men några blev det.

 Lilly

 Färgan mellan Slagsta och Ekerö tidigt i Lördags morse.
 Trolla och Mira
 Sonja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar