måndag 6 april 2015

Lilly

Min lilla Lilly!

Tog med Lilly på en egen liten promenad idag (Alma och Sonja har också fått en tur)
Hon behöver komma ut själv lite mer än vad jag har hunnit med tyvärr.

Vi tog en tur i skogen och letade godis högt och lågt, lite "kurragömma" hann vi också med.

Hon är fantastisk att vara med, pigg, glad och social. Vi mötte typ halva Lindesberg på vår lilla runda :=) Men hon har ändå hyfsat fokus på mig fast vi inte har tränat det över huvudtaget....
Hon är för charmig alla min lilla rödluva!!









4 kommentarer:

  1. Alltså, hon har blivit så STOR!!!!
    Tänk, vad hon växer!
    Saknar er.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saknar er med!!! Efter allt plugg måste vi träffas mer!!
      Kramar <3

      Radera
  2. Hon är så fin lilla Lilly❤️Hon har så gulligt uttryck jämt i ansiktet :) kram från syrran som drar timmer på soffan, efter två nätter med matte på jobbet...:) zzzzzz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! men tänk va härligt att få ha sin lilla älskling med på jobbet, önskar jag kunde det med!!
      Kramar!!

      Radera