torsdag 26 juni 2014

Godissök!

Klart man måste aktiveras lite fast man är mega dräktig :)

Lite enkel aktivering i form av godissök på altanen är lite lagom, dessutom får jag på det viset i henne lite "näring" det är lite trögt på den fronten nu igen.

Jag kommer inte vara så aktiv på bloggen några dagar framöver.

Det är mycket fokus på lite annat just nu :) 

Så fort det har hänt något och vi har landat så kommer jag så klart att skriva och berätta!!







Ååååh, vad jag älskar dessa två!!!

2 kommentarer:

  1. Oj vilken mage! Och vilka sötnosar du har. Jag hoppas allt går bra och att Alma inte behöver vänta så länge på sina valpar. Vad spännande! Lycka till! / Cecilia, från Örebro :)

    SvaraRadera
  2. Tack Cecilia!
    Visst har hon en jättemage. ja nu hoppas vi att hon valpar snart :)
    /Alexandra

    SvaraRadera