fredag 20 juni 2014

Midsommar!!

Vaknade kl 9.00 i morse.
Låg kvar en stund och bara myste, lyssnade på hundarna som också sov som stockar.
Gick upp och  fixade kaffe, en macka till mig och flickornas mat.
Först kom Sonja sedan Alma.
Tog med kaffe, mackan och flickornas mat ut till altanen och njöt av tystnaden.
Vid kl 9.30 vaknade Lucas och maken.

Jag och Lucas tog en promenad med Sonja och plockade midsommarblommor.
Efter det tog jag en kort promenad med Alma hon orkar ju inte så mycket nu.
När vi kom hem hade maken fixat sill lunch!

Efter det så band jag några kransar.....Inte de snyggaste jag har gjort men Lucas var nöjd så då är jag det med...Tjejerna var väl lite mer fundersamma :)

För första gången på många år är vi själva på midsommar. Vi brukar ha en riktig midsommarfest för släkt och vänner men i år när Alma snart ska ha bebisar så är vi själva, bara familjen.
Riktigt skönt att bara vara vi för en gångs skull!!

Nu har vi grillat och tar det bara lugnt.










Trevlig midsommar önskar Kennel Howsweet er alla!!

4 kommentarer:

  1. Detsamma, vännen!
    Vilka härliga bilder! Alma har verkligen ändrat sin "profilbild"! Sötnöt!
    STOR kram!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen min och STOR kram tillbaka!! :)

    SvaraRadera
  3. Trevlig midsommar på er alla!
    Vilken härlig skog ni verkar ha inpå knuten! Så himla grön och mysig. Paradiset för hundarna ju! (minus fästingarna då kanske...)
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Annie, det är rena rama trollskogen här :)
      Håller helt med fästingarna kan jag avstå!!
      Ha det bra du med!!

      Radera