måndag 27 november 2017

Sture

Sture fyllde 1 år den 25/11, så idag var vi till veterinären för ett års besiktning 😉
Vaccination, ktr testiklar, ktr patella och hjärta allt ua😊

Han är väldigt lätt att ta med, älskar allt och alla men han gillar inte att åka bil så det måste vi träna mer på för till våren väntar ju utställningar för den lilla grabben 💖.

 Jag var på en jättebra kurs i veckan men den här gången var det  för en gångs skull inte en hundkurs, utan en i personlig utveckling, mycket meditation och lära sig gå ner i varv och lära sig se vad man själv behöver jobba på. Jag behöver lära mig säga nej och sätta lite mer gränser så jag inte tar på mig för mycket 😅 Ja jag vet att jag gör det och det måste jag jobba med. Jag har aldrig mediterat förut men måste säga att det var väldigt positivt! 
Det måste jag hitta tid för att göra, gärna varje dag.
Det svåra är ju när man är tillbaka i vardagen så rullar det ju på som vanligt.

Annars har det blivit lite promenader i skogen, det har ju varit lite tråkigt novemberväder men det är ju så det är i november.








2 kommentarer:

  1. Så roligt att grabben passerade kontrollen! Grattis!
    Viktigt att hitta lugnet och balansen. Detta svåra. Det är nog fler än du och jag som skulle behöva varva ner lite 😉
    Kram, vännen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det tror jag med vännen!!
      Kramar!!

      Radera