söndag 28 maj 2017

Tindra på utställning

Äntligen kom värmen och det med besked!!

Igår ställde jag ut lilla Tindra för första gången på en liten utställning i Arboga.

Ååååå det var så kul att se henne igen, vilken underbar fralla💗

Med på utställningen var också Mia med sin supergoa frallakille Arvid. Så lik Rex i sitt sett att vara. Ni vet lite crazy men så mysig!
Lilly och Arvid har samma pappa, man kan ana lite likheter.
Tindras "farmor" var också på plats, pappa Torstens matta Inger och såklart Tindras matte.
Det blev en jättetrevlig om än lite väl varm dag. Det är visst så när jag ställer ut, antingen är det gassande sol 😎 eller spöregn 💦

Lilla Tindra gick in och blev BIR valp med jättefin kritik!! Nu var ju inte konkurrensen jättehård direkt men ändå. Frallorna gick in nästan sist så det belev en lång dag för lilla hjärtat. Vi gick vidare men i BIS ringen åkte hon ut 😍
Men så duktig hon var!!

Väl hemma så gjorde jag iordning uteplatsen sedan blev det grillat. Jag och maken satt ute hela kvällen. Idag har jag inte gjort många knop inte hundarna heller för den delen. Värmen kom lite fort så man har inte riktigt hunnit med men skönt är det!!

Här kommer lite bilder på Tindra och Arvid.

 vackra Tindra 💓
 Mysiga Arvid 😍

 Ursäkta, tar du mig i rumpan?!😁


Ja så här blev uteplatsen och såklart är linslusen Rex framme!

2 kommentarer:

  1. Jättestort grattis, vännen! Vilken liten re-union ni hade, frallafolket! Vad kul!
    Vad det växer hemma hos dig numera. Mysigt ni har det på uteplatsen!
    Kram på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!
      Vi hade en jättemysig dag:)
      Kramar!

      Radera