torsdag 18 maj 2017

Fotomodeller igen :)

Veckorna flyger fram, ibland hinner man inte riktigt med.
Räknad efter och insåg att det bara är 4 veckor till vi har semester!!
Hoppsan våren gick väldigt fort och har varit väldigt kall, men nu kommer värmen 😎

Jag har haft problem med magen några dagar ( det har jag ibland ) så jag har tagit det väldigt lugnt. Börjar lyssna lite mer på kroppen nu sedan jag tuppade av och slog i pannan. Så jag har inte gjort ett skvatt mer än haft magknip och mellan kramperna har jag glott på TV och sovit. Man blir så trött när man får springa på toa hela tiden 😴
Men som sagt nu mår jag mycket bättre igen.

Så förhoppningsvis kan jag åka till Stockholm i helgen på "läsa hund kurs" Jag ska åka tillsammans med två andra från Lindesberg och det känns så kul, jag är ju van att åka själv jämt.

Ja det har ju inte hänt så mycket här sista dagarna men förra helgen fotade jag lite till Gustaf & Evita. De nya selarna dom har är så snygga i färger som påminner om en glassbomb 😍
Jag tog några nya foton med flygorna med, nu när det inte var 20 cm snö 😊

Här kommer lite bilder från helgen!!














Vi önskar er alla en riktigt skön, solig helg!!


2 kommentarer:

  1. Så superfina bilder! De passar ju fint som fotomodeller, dina bulldoggar!
    Hoppas du blev frisk och kunde åka på föreläsningshelg!
    Skickar storkramen!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de fina :)
      Jo frisk blev jag men väldigt trött!!
      Kramar!

      Radera