fredag 5 maj 2017

Lilly är äntligen hemma

I går hämtade äntligen vi hem Lilly igen. Hon har haft det så bra hos pappa och Ejra men det har varit tomt här hemma så glädjen var stor när hon kom hem igen. Rex belv överlycklig!!
Tur att Lilly börjar få lite pondus och säger till när han är lite väl på 😅

Hon blir bara vackrare och vackrare prinsessan Lilly, man ser det när hon har varit borta ett tag. Jag är riktigt stolt över henne 💗

I växthuset vöxer det som bara den nu när värmen har kommit så underbart!!
Tomater, paprika och chili väer just nu där. Vattenmelonen har jag fortfarande inne men får komma ut på dagen när det är så här fint.

Annars har det varit lite som det brukar under veckan. Massage, laserbehandlingar och jobb.
Idag fick jag äran att bada och klippa en av mina "goldengubbar" Dogge.
Han kom springande emot mig i tron av att nu blir det mys av men istället blev det bad och klipp, stackarn. Jag lovar att jag ska se till att han får extra mys nästa gång han kommer 😉

Nu ska jag förbereda inför helgens bravader, hundfrisör med pudeltema, det ska bli såååå kul!!!
Pudelklipp är väldigt speciellt. 
Älskar pudlar men tror nog aldrig jag blir någon "pudelklipparexpert" för det är inte lätt 😊

 Rex på sin favvoplats. Ryggstödet på soffan med span över sina ägor 😁
 Stackars Dogge som trodde han skulle få massage. Men han blev ganska fin...
Lovar att det blir extra mys nästa gång!

 Vackra Lilly 💖
 Rex ska alltid vara med 😍
 melonerna fodas på altanen och resten av plantorna har det bra i växthuset.
Älskar mitt växthus!!
En skön helg önskar vi er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar