fredag 9 december 2016

Hit & Dit

Den här veckan har varit lite lätt kaotisk minst sagt.
I måndags körde vi in pappa till akuten för han hade en massa svimningsatacker.
Inte nog med det jag själv hade tid på röntgen för att göra en skiftröntgen av min mage som krånglar iblad, man kan säga att jag och pappsen hade date på röntgen för de röntgade hans hjärna nästan samtidigt 😀
De hittade inget på pappa då men han skulle vara uppkopplad mot någon apparat i två dygn.
Igår lämnade min pappa in apparaten men hann bara hem så ringde överläkaren och min bror fick köra in pappa direkt, han hade haft flera längre "stopp" på hjärtat mer än 10 sekunder var det på vissa "stopp".
Idag fick han en pacemaker så nu hoppas vi att det blir bra med gamla älskade pappa!
Men det är en stress och man blir nervös när ens nära och kära inte mår bra. 
Jag har jobbat jättemycket och bahandlat massor hundar dessutom ( det ger i och för sig MASSOR med energi tillbaka, att behandla hundarna alltså 😉 )


Så det har inte blivit så mycket annat gjort den här veckan, men jag hann ut i skogen idag innan pappa kom tillbaka från USÖ.
Jag fotade Rex lite åt Gustaf & Evita, deras fina Höstlöv serie med halsband, koppel och sele.

Nu är jag heeeeelt slut så jag ska faktiskt krypa upp i soffan och glo på TV.....kanske somnar jag där, så känns det nu!






Ha en fin fredagskväll!!

2 kommentarer:

  1. Tänk, vilken tur din pappa hade som ändå fick bra hjälp! Hoppas det vänder nu!
    Superfina bilder!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen, nu är han mycket bättre!!
      Kram

      Radera