torsdag 15 december 2016

Full fart mot jul

Tänk redan 15 December.
När jag vände blad i min kalender i tisdags för att boka in några nya behandlingar insåg jag att hjälp det är ju julafton nästa lördag!

Jag är nästan klar med julklapparna men julstöket och pynt har det inte blivit så mycket av ännu.
Det får jag försöka fixa i helgen.

Annars har veckan rullat på, jag har masserat och behandlat en hel del den här veckan med och jag har nästan fullt nästa vecka med trots att det är julveckan och efter helgerna har jag också nästan fullt😊
Jag har en del ideer på hur jag ska utveckla företaget. Det är så roligt men tar en del tid.

Vi har snö här och det är riktigt fint ute nu.
Det är skönt med snö för det är ljust och rent.





Ja är man frallanörd så är man 😁
Fina eller hur!!

2 kommentarer:

  1. Så galet snygg den är, den där selen!! Bara måste ha en till Silas!
    Visst är det härligt med snö! Och frågar man Lystra så är det uuuunderbart!!!
    Kram på er!

    SvaraRadera