lördag 12 november 2016

Lördag

Vilken undrebar dag, solen skiner det ligger några cm snö på backen.
Dax för en promenad i skogen!!

Det har varit lite si och så med det den här veckan. Först fick lilla Tindra sin 12 veckors spruta och blev dålig i magen dagen efter. Men hon fick så mycket beröm av veterinären, riktigt roligt att höra!
 Sedan blev Rex halt, han hade troligen sträkt sig lite, så det har varit lugna gatan här.

Det var riktigt skönt att komma ut igen.
Tindra fick ha en liten jacka på sig ibland så hon inte blir för kall. Hon är så bedårande söt!!





Visst är hon go den lilla chokladpralinen.

När jag är ute med mina hundar så leker vi mycket så det blir en hel del tjo och tjim. På väg in i skogen såg jag några människospår, jaha tänkte jag det är inte bara jag som går här.
När jag var på väg hem efter en timme ungefär ser jag på håll en jägare stå med bössan på marken och pratar i en mobil.......Stackarn jag och hundarna hade nog skrämt bort allt vilt inom en radie på flera kilometer :)
Nåja han fick ju en riktigt fin solig dag i skogen.





Nu sover alla fyra framför brasan. Jag ska fixa till en Portergryta och njuta.
En skön helg önskar vi er alla!!

4 kommentarer:

  1. Så vansinnigt söt Tindra är i jackan! Ja, utan jacka också, såklart!
    Vilken ljuvlig vinterdag det blev.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det ser ut. Hos oss kom det bara lite snö som inte låg kvar 😐

    Nu är lika fina som vanligt. Kram Elin thor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja nu har allt smält bort och det är grått igen.
      Typiskt
      Kram, Alexandra

      Radera