söndag 20 november 2016

Leverans från Gustaf & Evita

Jag är ju återförsäljare till Gustaf & Evita och i veckan kom en leverans med underbara reflexselar, halsband och koppel.

Älskar deras produkter, speciellt deras reflexselar och jaktkoppel!
Jag har ju som sagt varit med där från början och vet att det är riktigt bra produkter.

Så i helgen blev det lite modellande igen :)
Inte det bästa vädertet men vad gör väl det?!
Vi var ute i nästen 1,5 timmar idag och fotade.......och ja det blev MASSOR med bilder att redigera.
Men så kul vi hade och hjälp va blöt och kall jag var när vi kom hem efter ha krypit på marken för att få till någolunda bra bilder.
Här är några bilder, eller ok ganska många :)




















Fina eller hur?!
Ja just jag har ju bakat lussefrallor också :)

2 kommentarer:

  1. Lussefrallorna var verkligen supercharmiga!!
    Så fina de är, hundarna!! Min favorit bland G&E är det blommiga. Superfint!
    Krm på er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det halsbandet är jättefint :)
      Kram!!

      Radera