fredag 25 november 2016

Oj, Fredag igen?!

Fredag kväll igen......var det inte nyss fredag?!

Återigen en vecka som har flygit fram.
Jag och Tindra har varit nere på stan ett par gånger och kollat in olika människor, bilar, bussar andra hundar mm.

Hon är en riktigt trygg liten tjej. Lite för trygg ibland, nej jag bara skojade men hon kan vandra iväg själv utan flocken när vi är i skogen och vara ute själv på tomten utan de andra hundarna. Hon är ruskigt lik sin mormor och går sin egen väg. Man kan inte fjäska till sig ett sitt, vill hon inte så gör hon det inte, så är det med det. Du kan viftar med en oxfile framför nosen, eller ja då kanske hon sätter sig. Som sagt lik sin mormor fast med ännu mer temperament, undrar var det slutar 😉
Men hon är också väldens mest kärleksfulla lilla chokladpralin som överröser en med pussar, kärlek och älskar allt och alla 💖

Jag har hunnit massera en del också. Det kommer lite nya patienter och det är alltid lika spännande. Denna vecka kom det en liten hund från Örebro, tänk att de åker från Örebro till mig med sina hundar, jag menar det finns ju massor med massörer och terapeuter där. Riktigt roligt att de har hört talas om mig.
Jag känner att jag blir mer och mer känslig i mina fingrar och händer. Känner mer och ser mer ju mer jag håller på. Det är så spännande och fantastiskt, älskar att få hjälpa hundarna att må bättre!!

Lite bilder från en disig promenad idag 😊





Tindra och mormor Alma

Trevlig kväll!!

2 kommentarer:

  1. De är helt ljuvliga, fina hundar!
    Och det är så kul att du har så många massagehundar. Det är verkligen din grej, det där med massagen!
    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera