onsdag 16 april 2014

Strul

Min pappa åkte med Alma till veterinären i går för ett blodprov som visar var i löpet tiken är.
Jag skulle få svar idag, de skulle ringa mig men ingen ringde så jag började ringa runt kl 12.00. Inget svar så jag talade in flera meddelande på deras telefonsvarare, tror ni någon ringde tillbaka....nej, så jag ringde deras jour nummer. Den stackars veterinären som svarade hade såklart ingen aning men började undersöka saken, inget svar från labbet har kommit och det var såklart stängt, grrrr!!!

Är så arg och besviken!!!
Jag har fixat precis allt.
Hade de svarat eller ringt tillbaka på mina meddelande så hade de hunnit ringa labbet innan de stängde.
Nu måste jag vänta till imorgon, gejjen är att Alma har så korta löp så vi får hoppas att vi inte är försena...

Nåja en kort promenad i skogen hann jag med iallafall och det piggar alltid upp :)





Trevlig påsk!!


3 kommentarer:

  1. Nääää, vad trist!! Hoppas ni får svar imorgon!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja trist är det men nu har svaret kommit, inte dax ännu eller också har hon gått över. Inte så mycket att göra åt tyvärr vi får se i slutet av påskhelgen.
    Kram!!

    SvaraRadera