tisdag 29 april 2014

Alma hemma igen

Nu är äntligen Alma hemma igen.
Den här gången har de parat sig två gånger så nu får vi verkligen hålla tummarna!!
Man vet ju aldrig hur det går, om det tar sig eller inte :)

Jag har valt att para Alma med en jätte mysig hane vid namn
Eddy Golyski Ray


Visst är han snygg!!
Tycker han passar Alma både exteriört och temperament :)


Imorgon ska jag hålla i en valpkurs via Lindesbergs Hundcenter. Så kul att få jobba med valpar, de är så lyhörda och formbara!!
Det är ren glädje att ha valpkurser, oftast iallafall ibland kan man stöta på ägare som inte har samma uppfattning som jag vad gäller mjukare metoder men det brukar lösa sig under tiden...
Den är 6 gånger så nu ska jag förbereda mig lite.

Trevlig valborg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar