söndag 15 december 2013

Lugn helg

I helgen har vi inte gjort många knop, hela familjen är mer eller mindre förkylda och det har regnat eller snöat nästan hela helgen.
Men idag så har Lucas haft uppvisning i streetdance i Örebro. Oj vilka duktiga tjejer och killar!!


I morse när jag var ute med tjejerna i skogen så fick jag se några jättespår i snön vid vägen, vet inte om det kan vara hund eller vad det var? Det svängde av mot skogen och vad jag kunde se så fanns det inga "skorspår" som följde efter, men de kan ju ha gått på vägen. Hur som helst så tog jag kort på spåren, kanske någon av er vet vad det kan vara? De ser inte så stora ut på bilderna som de var i verkligheten.


 Lite längre fram så försvinner de in i skogen
Ser ut som hund, men ändå inte...

2 kommentarer:

  1. Huuu då!! Jag tror det är Bjärven! Du vet, den som är med i Pistvakt
    Hua!!

    SvaraRadera
  2. Hmm,tänkte inte på den!!! kan vara :)

    SvaraRadera