onsdag 4 december 2013

Genetik

Då var Genetik kursen slut som är en del av uppfödarutbildningen i SKK:s regi. Den var jättespännande men också ganska svår, mycket termer, men när man väl fått det förklarat för sig av läraren så klarnar det och jag har fått många aha upplevelser. Är jätteglad att jag gick den och ska absolut gå de andra kurserna också!

Är för tillfället jätteförkyld så det blir inte mycket gjort här hemma, måste bara bli frisk till lördag för då ska jag och Therese till Stockholm och gå på Adventure dog conference, det blir kul det!!

2 kommentarer:

  1. Grattis till att ha fixat den troligen tuffaste delen av utbildningen!!
    Krya på dig nu så vi kan åka på lördag.
    Kraaaam!!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!!
    Ja jag tror också detta var den tuffaste delen. Känner mig mycket bättre nu, peppar peppar :)
    Ska bli så kul på lördag!!
    Kram tillbaka.

    SvaraRadera