fredag 2 december 2016

Rex

Min lilla prins, min galenpanna, min bumbibjörn, mitt lilla hjärta, som vet hur man får matte att skratta så hon kiknar och som vet hur man driver henne till vansinne, men som jag älskar så mycket!!

Igår fyllde han 1 år och idag var vi till veterinären för att få 1 års vaccination, kolla hjärtat och patella.

Han skötte sig så bra, var helt stum. Jag var helt säker på att han skulle röjja järnet på Kumla djusjukhus. Men nej då han var som en liten solstråle och charmade alla i väntrummet och personalen, själv var jag lite i chock 😊

Han fick ett jättefint utlåtande av veterinären, en mycket fin och sund Fransk Bulldogg!

Patella: UA
Hjärta: UA

Klart Rex fick välja en leksak när vi var klara.
Nu firar vi med fredagsmys.

Här kommer en kavalkad av bilder på min lilla nallebjörn.
Visst är han en liten snygging med glimten i ögat 💖

















En grön apa valde Rex.....den höll ca 5 minuter, men han var nöjd och det är huvudsaken 😉

Nu sover han på sin favvoplats. Ryggstödet på soffan, där har han koll på allt som händer både ute och inne!!

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen och grattis till hälsoresultaten!
    Så fin han är, lillkillen!
    Kram till er!

    SvaraRadera
  2. Tackar så mycket hälsar Rex!!
    Kramar!!

    SvaraRadera