söndag 18 december 2016

4:e advent 2016

Vilken fantastikt dag det har varit idag!

Jag och maken tog hundarna till skogen redan kl 09,00 i morse.
Solen var på väg upp och det var helt fantastikt!!
Jag passade på att ta några foton åt Gustaf & Evita på deras fina flugor.

Innan vi gick satte jag en lussekattsdeg på jäsning så väl hemma blev det bak av lussekatter, pepparkakor och så fixade jag lite julgodis.
Jag älskar att gå och pyssla hemma efter jag har gått med hundarna. Då vet jag att de är nöjda, alla tre låg och snusade framför brasan 😊
Alma kan ligga där tills hon är skållhet, och jag menar verkligen skållhet. Jag fattar inte att hon inte får värmeslag lilla gumman men nejdå hon tar en repa till vattenskålen dricker lite och sedan tillbaka till brasan igen.


Sedan kom min bror en sväng. Jag behandlar hans axel med laser och han har blivit mycket bättre. Det är verkligen kul när man får feedback på det man gör.

Och så helt plötsligt stog Therese i farstun som värsta jultomten 😁
Tack vännen!!
Älskar överaskningar ( eller ja om de är roliga såklart)

Vi precis ätit en jättegod 4:adventsmiddag, stekt torskrygg, räkor, skirat smör och pepparot. Så gott tror jag spricker snart.

Jag har precis fått ett meddelande från Tindras nya matte och det går så bra 💖

Och min kära pappa mår jättebra nu, han är riktigt pigg igen och det känns så skönt!!

Nu ska jag och doggsen krypa upp i soffan och mysa!!










 Vilken fantastisk morgon!!

En riktigt skön 4:e advent önskar vi er alla!!

1 kommentar:

  1. Så stilig man kan va med fluga å allt! Silas kanske måste ha en fluga på nyår
    Vilken bra helg nu verkar ha haft.
    Hoppas paketen ska passa
    Kram, kram

    SvaraRadera