söndag 11 december 2016

Snö!!

Tredje advent och snö!!
Äntligen lite julkänsla.
Jag, Lilly och Rex tog en lång promenad till skogen i morse, fantastiskt. Snön hänger så där vackert på träden och det är alldeles tyst i skogen.
Alma och Tindra fick vara hemma, vi tog en kortare promenad senare på dagen, vill inte att Tindra drar på sig en förkylning.

Men så vackert det var när jag, Lilly och Rex var ute. De har något speciellt mellan sig Lilly och Rex det nästan syns på bilderna ibland deras kemi.

Jag hade med kameran och fick några riktigt roliga och fina bilder på mina två små rödingar 💓

På eftermiddagen åkte vi ut till pappa. Han är fortfarande trött efter allt han gått igenom den här veckan men ändå piggare än han varit på länge.
Så skönt att se!!

 De har något visst de där två 💖

 Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det här, underbar eller hur?! 😂💕
 Jag ska nog ta dig!!!!!
 Eller inte.....
En riktigt skön tredje advent önskar vi er alla!!

2 kommentarer: