söndag 16 oktober 2016

Skön helg

Då var det söndageftermiddag igen.
Hade planer på att åka och gå med i hundpromenaden som Lindesbergs Hundcenter anordar nu på eftermiddagen men jag är fortfarande trött så det blev en lugn söndag med.

En promenad i skogen med hundarna och maken, städat och stängt växthuset för vintern,  börjat klicka in Tindra är det jag har pysslat med idag.

Ja och lite annat söndagsfix som tvätt och städ.....hur kan en familj på bara 3 personer få så mycket tvätt varje vecka?!

Tindra och Alma somnade efter promenaden i förmiddags och sov flera timmar ihop. Det har ju varit en omställning med massor av nya intryck även för Tindra.

Har fått massor med fina bilder på lilla Saga, hon har det jättebra!!

Nu blir det lugna gatan ikväll för i veckan har jag 2 nya massagehundar och 3 "stammisar" . Det ska bli kul att komma igån igen på riktigt med massagen.

 Åååå va det är knöligt att gå här...
Får jag åka ryggsäck nu?

 Gäller att knipa de sista blåbären :)

 Mysigt och tryggt att sova med mormor!
Idag började jag klicka in Tindra med god kletig leverpatej :)

2 kommentarer:

  1. Så skönt med en lugn helg! Det behöver man för att orka med veckan sen.
    Det var 3 valpar under 14 veckor med på promenadem, men de är "kändisar" så de kommer fler gånger, och då kanske du orkar vara med
    Kram, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nästa gång hoppas jag att jag kan vara med :)
      Kram

      Radera